هتل ها ی لوکس دبی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1479
باردید دیروز : 239
بازدید هفته : 2203
بازدید ماه : 2824
بازدید سال : 5960
بازدید کلی : 122857

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395
نظرات

هتل های لوکس دبی

هتل تاج پالاس دبی

pelas1.jb5.jpg

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج می باشد . هتل تاج پالاس دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر دبی و برج ساعت دبی واقع شده است .

اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد، .کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره می باشد.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری جزء امکانات این هتل است که در اختیارگردشگران تور دبی می باشد .

palas5.jpg

palas3.taj4.JPG

امکانات پنج ستاره هتل تاج پالاس دبی :

امکانات هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع است تمام این امکانات موجب شده که گردشگران این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتلهای دبیبشناسند. ،امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران ایجاد نموده است و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند از امکانات هتل تاج پالاس دبی بهره مند شوند.

pelas2.jpg

هتل دارای شش رستوران و تریا می باشد که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین - خدمات تورها ی دبی - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط هواپیما ا بخشی از امکانات هتل تاج پالاس دبی می باشد .

palas4.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار گردشگران توردبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران هتل می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای گردشگران تور دبی می باشد. گردشگران توردبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص گردشگران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای گردشگران توردبی می باشد.

جهت رزرو و خرید توردبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دارای 333 متر ارتفاع می باشد و در یکی از معروف ترین خیابان های دبی قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره دومین هتل بلند جهان به شمار می آید. هتل رز ریحان به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی گردشگران تور دبی زیادی دراین هتل اقامت دارند.

امکانات هتل رز ریحان

هتل رز ریحان 72 طبقه و در مجموع 462 اتاق دارد. اتاق های هتل لوکس و زیبا بوده و امکاناتی از قبیل مبلمان ، تلویزیون ، وای فای ، یخچال و ... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند از استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و جکوزی هتل استفاده نمایند. همچنین توریست های تور دبی در رستوران هتل رز ریحان می توانند لحظات به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را تجربه کنند و از غذاهای رستوران هتل لذت ببرند.

دیگر امکانات و خدمات هتل رز ریحان

مرکز تجاری ، خشکشویی ، صرافی ، خدمات نگهداری از کودک و....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی هتلی 4 ستاره و در قلب شهر دیره قراردارد. هتل حیات پالاس با ساحل الممزر تنها 15 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند به مراکز مهم شهر به آسانی دسترسی داشته باشند. در ضمن هتل حیات پالاس دبی با فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی دارای 210 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و از امکاناتی از قبیل مبلمان نرم و راحت ، تخت خواب های بزرگ ، چای ساز ، وای فای و .... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند در سالن بدنسازی هتل حیات پالاس به ورزش بپردازند. این هتل شامل دو رستوران و کافی شاپ می باشد که توریست های تور دبی می توانند انواع غذاهای مختلف را تجربه و سرو کنند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به استخر روباز ، ماساژ ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی و خشکشویی ، دستگاه خود پرداز و .... اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کورال اوریتنال دبی

هتل کورال اوریتنال دبی هتلی 4 ستاره و شیک است که واقع در میدان برج النهار شهر دیرا دبیمیباشد. این هتل زیبا برای توریست های تور دبی که می خواهند به آسانی به مراکز خرید و یا منطقه های فرهنگی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است. هتل کورال اوریتنال دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 5 کیلومتر و با ساحل 4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین گردشگران تور دبیبا اقامت در این هتل با یک پیاده روی کوتاه می توانند به بازار طلای دبی و بازار ادویه دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کورال اوریتنال دبی :

هتل کورال اوریتنال دبی دارای 95 اتاق می باشد که اتاق ها زیبا و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همه اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، مبلمان شیک ، وای فای ، تخت خواب های نرم و .... می باشند. هتل کورال اوریتنال دبی دارای دو رستوران با انواع غذاهای متنوعی می باشد که گردشگران تور دبی می توانند غذای دلخواه خود را سفارش داده و میل نمایند. همچنین توریست های تور دبی می توانند از امکانات ورزشی و رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی که هتل برای آنها در نظر گرفته است استفاده و بهره ببرند.

دیگر امکانات و خدمات هتل کورال اوریتنال دبی :

خدمات نگهداری از کودک ، خشکشویی ، صندوق امانات و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95



تعداد بازدید از این مطلب: 102
موضوعات مرتبط: توردبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود